01. Zaide, opera, K. 344 (K. 336b) Act 1. No. 3 Aria: "Ruhe sanft, mein holdes Leben"
伦敦交响乐团演奏 演唱-基莉·迪·卡娜娃 指挥-科林·戴维斯爵士
02. Idomeneo, rè di Creta, opera, K. 366 Act 1. Recitative and No. 1 Aria: "Quando avran fine omai - Padre, germani, addio!"
伦敦交响乐团演奏 演唱-安娜.妮翠布珂, David Aronson 指挥-Conducted by Gianandrea Noseda
03. Idomeneo, rè di Creta, opera, K. 366 Act 2. Recitative: "Qual mi conturba i sensi"
维也纳爱乐乐团演奏 演唱-with Anna Netrebko, 普拉西多·多明戈 指挥-詹姆斯·莱汶
04. Idomeneo, rè di Creta, opera, K. 366 Act 2. No. 12b Aria: "Fuor del mar"
大都会歌剧院演出 普拉西多·多明戈 指挥-詹姆斯·莱汶
05. Idomeneo, rè di Creta, opera, K. 366 Act 3. No. 29 Recitative and Aria: "Oh smania! oh furie! - D'Oreste, d'Aiace"
维也纳爱乐乐团演奏 演唱-鲁契亚诺·帕瓦罗蒂, 爱狄塔·格鲁贝罗娃 指挥-约翰·普里查德
06. Idomeneo, rè di Creta, opera, K. 366 Act 3. No. 30 Recitative: "Popoli, a voi l'ultima legge"
07. Idomeneo, rè di Creta, opera, K. 366 Act 3. No. 30a Aria: "Torna la pace al core"
08. Die Entführung aus dem Serail (The Abduction from the Seraglio), opera, K. 384 Act 1. No. 4 Recitative and Aria: "Konstanze, dich wiederzusehen - O wie angstlich, o wie feurig"
慕尼黑巴伐利亚歌剧院管弦乐团演奏 演唱-with Fritz Wunderlich 指挥-欧根·约胡姆
09. Die Entführung aus dem Serail (The Abduction from the Seraglio), opera, K. 384 Act 2. No. 8 Aria: "Durch Zärtlichkeit und Schmeicheln"
维也纳爱乐乐团演奏 演唱-凯瑟琳·巴特 指挥-乔治·索尔蒂
10. Die Entführung aus dem Serail (The Abduction from the Seraglio), opera, K. 384 Act 2. No. 11 Aria: Martern aller Arten"
维也纳爱乐乐团演奏 演唱-凯瑟琳·巴特 指挥-乔治·索尔蒂
11. Die Entführung aus dem Serail (The Abduction from the Seraglio), opera, K. 384 Act 2. No. 14 Duet: "Vivat Bacchus! Bacchus lebe!"
维也纳爱乐乐团演奏 演唱-with Gosta Winbergh, 马尔提·塔尔维拉, 爱狄塔·格鲁贝罗娃, Heinz Zednik 指挥-乔治·索尔蒂
12. Die Entführung aus dem Serail (The Abduction from the Seraglio), opera, K. 384 Act 3. No. 19 Aria: "Ha! Wie will ich triumphieren"
维也纳爱乐乐团演奏 演唱-with Gosta Winbergh, 马尔提·塔尔维拉, 爱狄塔·格鲁贝罗娃, Heinz Zednik 指挥-乔治·索尔蒂
13. Die Zauberflöte (The Magic Flute), opera, K. 620 Act 1. No. 2 Aria: "Der Vogelfänger bin ich ja"
维也纳爱乐乐团演奏 演唱-赫尔曼·普莱 指挥-乔治·索尔蒂
14. Die Zauberflöte (The Magic Flute), opera, K. 620 Act 1. No. 3 Aria: "Dies Bildnis ist bezaubernd schön"
维也纳爱乐乐团演奏 演唱-with Fritz Wunderlich 指挥-卡尔·伯姆
15. Die Zauberflöte (The Magic Flute), opera, K. 620 Act 1. No. 4 Recitative and Aria: "O zittre nicht, mein lieber Sohn! - Zum Leiden bin ich auserkoren"
维也纳爱乐乐团演奏 演唱-曹秀美(Jo Sumi) 指挥-乔治·索尔蒂
16. Die Zauberflöte (The Magic Flute), opera, K. 620 Act 2. No. 10 Aria: "O Isis und Osiris"
维也纳爱乐乐团演奏 演唱-马尔提·塔尔维拉, 曹秀美 指挥-乔治·索尔蒂
17. Die Zauberflote (The Magic Flute), opera, K. 620 Act 2. No. 14 Aria: "Der Hölle Rache..."
维也纳爱乐乐团演奏 演唱-马尔提·塔尔维拉, 曹秀美 指挥-乔治·索尔蒂
18. Die Zauberflöte (The Magic Flute), opera, K. 620 Act 2. No. 21 Finale (excerpt): "Pa-Pa-Papagena!"
罗马交响乐团演奏 演唱-塞西莉亚·芭托莉, 布林·泰威尔 指挥-郑明勋